Na podstawie art. 19a ust. 3 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie (Dz. U. z 2020 r. 1057 z późn. zm.) zamieszcza się ofertę realizacji zadania publicznego pn.: „Szlakiem historii", złożoną w dniu 25 maja 2022 roku w Urzędzie Miejskim w Chociwlu przez Stowarzyszenie "Forum Chociwelskie".
Zgodnie z art. 19a ust. 4 ww. ustawy, każdy może zgłosić uwagi dotyczące oferty w terminie 7 dni od dnia zamieszczenia oferty w sposób, o którym mowa w art. 19a ust. 3 ww. ustawy. Uwagi można zgłaszać:
poprzez złożenie formularza (plik do pobrania) w siedzibie Urzędu Miejskiego w Chociwlu, ul. Armii Krajowej 52, sekretariat pokój nr 4.
lub za pośrednictwem środków komunikacji elektronicznej (Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.).
Wszelkich informacji udziela: Podinspektor Agnieszka Piotrowska, tel. 91 56 22 001 wew.113, e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.